Klantenservice

Reserveren

U kunt reserveren door het reserveringsformulier op deze site in te vullen. U kunt ook via de App reserveren.
Ja, u krijgt automatisch een email met de parkeerovereenkomst. Indien u deze niet heeft ontvangen, kijk dan in uw spam box. In sommige gevallen kan een email worden gezien als spam mail.
U betaald online via onze betalingsprovider Mollie. Ideal, Creditcard, Bankcontact, Sofort en Belfius zijn uw betalingsmogelijkheden.
U kunt ons 24/7 telefonisch bereiken op: +31 (0) 6 14 60 23 60. Daarnaast kunt u emailen naar: info@budgetshuttle.nl. Wij lezen de emails op werkdagen tussen 09:00-16:00 uur. U ontvangt uiterlijk binnen 48 uur reactie. U hoeft maar 1 of 2 keer te bellen, onze chauffeurs bellen alle nummers zsm terug. De klantenservice is enkel via de email te bereiken, de chauffeurs hebben geen tijd om vragen te beantwoorden aan de telefoon.
Onze chauffeursdienst is 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend. Voor informatie kunt u op werkdagen van 9.00 uur tot 16.00 uur contact met ons opnemen.
U kunt ons een korte email sturen, via onze website, onder ‘contact’ of naar info@budgetshuttle.nl Vermeld u hierbij uw ticketnummer en kenteken.
Als u geen reserveringsbevestiging heeft ontvangen, dan kunt u even kijken of deze in de spambox is terecht gekomen. Als u er zeker van bent dat u deze niet ontvangen heeft, kunt u een mail sturen naar info@budgetshuttle.nl.
U ontvangt van ons direct na de boeking (via de website of telefonisch) een reserveringsbevestiging per e-mail. Indien u geen bevestiging heeft ontvangen via de e-mail, kan het zijn dat onze bevestiging in uw ongewenste email box (spamfilter) is terecht gekomen. Als dit niet het geval is, kunt u een e-mail versturen naar: info@budgetshuttle.nl.
Indien u of een medepassagier gebruik maakt van een rolstoel kunnen wij u nog steeds van dienst zijn. Wij helpen veelvuldig mindervaliden die al dan niet gebruik maken van een aangepast vervoersmiddel.
BudgetShuttle is zeer voordelig voor Lang Parkeren op Schiphol. Uniek voor BudgetShuttleis dat wij wel hoge service bieden en stipt op tijd zijn voor onze klanten. Op prijs/kwaliteit kan niemand aan ons tippen. Er zijn parkeerbedrijven die veel goedkoper lijken, echter zijn dit geen professionele parkeerbedrijven, hebben geen vergunning, geen personeel en bij schade.... ze bestaan vaak ook slechts enkele maanden.
Allereerst maakt u via de website een reservering. U betaalt direct met iDEAL/ Creditcard/ Sofort/ Bankcontact via onze betalingsprovider Mollie. - U ontvangt direct een bevestigingsmail die u uitprint. U neemt de papieren mee naar de parking, daar parkeert u uw auto en stapt u direct in onze shuttlebus naar Schiphol.

Hoe werkt het

U meldt u bij ons personeel, deze wijzen u een parkeerplaats toe. U mag zelf de auto parkeren en uw sleutel zal vervolgens veilig in onze kluis worden opgeborgen. Onze chauffeur helpt u met de bagage in de shuttlebus te laden. U wordt direct naar Schiphol Airport gereden.
Zodra u geland bent belt u ons om uw aankomst te bevestigen. Wanneer u uw bagage compleet heeft belt u ons service nummer, wij komen u dan binnen 20 minuten ophalen met onze shuttlebus. Mocht er onverhoopt vertraging zijn bij budgetshuttle, dan mag u met goedkeuring van de chauffeur op onze kosten een bakje koffie / drinken halen.
Nee in principe niet, of u moet veel langer op vakantie of zakenreis verblijven. Dan worden de extra dagen alsnog berekend.
In beginsel blijft uw auto op de aangewezen plaats geparkeerd staan. Mocht het bij drukte nodig zijn moeten onze chauffeurs uw auto wel kunnen verplaatsen om de ruimte beter te benutten.
BudgetShuttle werkt uitsluitend met betrouwbare beroepschauffeurs op de bus. U parkeert uw auto op een omheind terrein met een hek.
U heeft de bus al gezien op de heenreis. Daarnaast staat er groot ons logo op de bus. Tegenwoordig hebben wij soms bij drukke perioden ook witte busjes met een magneetsticker.

Annuleren en wijzigen

U kunt annuleren via email onder vermelding van uw reserveringsgegevens.
Ja, u kunt uw vertrek- en aankomsttijden wijzigen. Uiteraard kunt u even bellen of emailen dan verwerken wij uw wijziging. Per email heeft de voorkeur.
Als u 1 of meerdere dagen eerder terugkomt dan aangegeven, krijgt u het resterende bedrag terug mits u dit voor vertrek doorgeeft. Wijzigingen tijdens uw reis, behouden wij ons het recht voor om daar een kleine vergoeding voor te vragen omdat wij daar erg veel werk aan hebben ivm de indeling van de parkeerplaatsen (op datum) en sleutel archief (op datum).
3.4 No Show a. Heenreis: bij niet komen parkeren zonder annuleren worden geen refunds gegeven. Heeft u nog niet betaald, dan bent u alsnog het volledige bedrag verschuldigd. b. Terugreis: bij het niet retour komen binnen dezelfde dag zoals gereserveerd, zonder voorafgaande doorgegeven wijziging (24 uur) rekenen wij 10 euro per dag parkeertarief, daarnaast is er volgens art 3.3 10 euro wijzigingskosten verschuldigd. c. Wijzigingen voor vertrek zijn uiteraard gratis mits ze 24 uur voor vertrek zijn doorgegeven. Wijzigingen tijdens uw reis kosten slechts € 10,- wegens de handelingen in de kluis en papierwerk. d. Wijzigingen die net over middernacht gaan vallen binnen de gratis coulance regeling. 3.5. Annuleren: Reiziger kan de boeking binnen 24 uur na maken van de boeking kosteloos annuleren, mits de reiziger schriftelijk een beroep doet op het niet accepteren van de algemene voorwaarden. Voor alle andere redenen, niet zijnde gewijzigde redenen na kennisneming van dit artikel via de klantenservice, geldt het reguliere annuleringstarief van € 10,-. Bij annuleringen ruimer dan 24 uur voor vertrek behoudt BudgetShuttle zich het recht voor om €10,00 boekingskosten in rekening te brengen. Bij annuleringen binnen 24 uur voor vertrek wordt een vast bedrag van € 26,00 in rekening gebracht. 3.6 Natuurrampen, Aanslagen, Noodweer en Overmacht. In geval van Natuurrampen, Aanslagen, Noodweer en Overmacht worden geen refunds, annuleringsrefunds of schadevergoedingen uitgekeerd. Alle claims dient u dan bij uw reisverzekering neer te leggen. 3.7 Annuleringsdekking optie: dekt niet in geval van artikel 3.6. Artikel 3.5 kosten komen te vervallen. De 1,99 kosten voor de dekking zelf worden uiteraard niet retour gestort.
Indien u één of meerdere dagen eerder of later terugkomt, stuur dan een email naar info@budgetshuttle.nl. Wij adviseren altijd om veranderingen in het reisschema even door te geven via email.

Klachtenafhandeling

Wij vinden het vervelend als onze klanten niet tevreden zijn. U kunt ons emailen of bellen. Wij doen ons uiterste best om uw klacht direct te behandelen.
Fouten worden overal gemaakt waar gewerkt wordt. Wij kunnen eventuele schades logischerwijs niet uitsluiten. Wel doen wij er alles aan om schades te voorkomen. Zo werken wij uitsluitend samen met betrouwbare beroepschauffeurs die in het bezit zijn van een verklaring omtrent gedrag van het ministerie van justitie.

Over BudgetShuttle

Valet Service via BudgetValet. Waspakketen, Opladen van uw hybride of Elektrische auto.
Budget Shuttle heeft de hoogste service voor alle klanten, zakelijk als vakantiegangers. Maar heeft daarnaast ook gekozen om de laagste prijs voor de klanten aan te bieden. Bij BudgetShuttle is de klant koning. Ons personeel is zeer vriendelijk, Nederlands, geschoold, en zeer professioneel. Zo goed als alle klanten komen vaker terug.
Wij zijn de niet de grootste Parking aanbieder bij luchthaven Schiphol. Jaarlijks parkeren wij iets meer dan 30.000 auto’s voor onze klanten en ook voor klanten van de grotere reisbureau's, Piloten, MKB, Multinationals en vele andere reisorganisaties. Daarnaast maken kleine en grote bedrijven graag gebruik van onze parkeerservice.